Pressrelease : 71 % använder internet inför ett köp

I Postens senaste E-handelsbarometer så konstaterar de att hela 71% använder sökmotorer inför ett köp. Det är därför det absolut vanligaste hjälpmedlet för dagens konsumenter. Det har vi på Rebuz Kidz tagit fasta på!

På Rebuz Kidz Barnbutik lägger vi därför extra stor vikt på att våra kunder ska hitta utförlig information kring produkterna inför ett köp. Information kring våra produkter och leverantörer finns både på våra faktasidor och på vår blogg. För att kunderna ska få så bra information som möjligt så fotograferas de flesta kläderna även på våra barnmodeller. Detaljbilder finns även till alla plagg i butiken!

Inom en två veckors period kommer vi dessutom att lansera det "nya" Rebuz Kidz med ännu mera fakta. Då kommer alla produkter att ha både kort och lång information, tvättråd på alla plagg samt utförligare information kring våra klädmärken.

Under våren kommer vi ta ytterligare ett steg mot att bli nätets bästa barnbutik på information. Då kommer vi ge våra testfamiljer möjlighet att blogga och recensera våra produkter. Allt för att kunna ge våra kunder en så objektiv bild som möjligt av våra barnkläder, leksaker och inredningar till barnrum.

Rebuz Kidz ambition är att våra kunder ska hitta all information som de behöver för att kunna göra sina inköp på ett effektivt och tryggt sätt.

Rebuz Kidz

Rebuz Kidz säljer barnkläder, leksaker och inredningar till barnrum på nätet. Vårt engagemang för barn visar sig genom ett kreativt sortiment av flexibla och funktionella produkter med en genomtänkt design. Och också genom att vi arbetar för att barn i andra delar av världen ska få möjlighet att vara barn med ett rättvist och roligt liv. Det tycker vi är att vara barnslig på riktigt.
Läs mer på www.rebuzkidz.se 

Du hittar alla Rebuz Kidz pressmeddelanden i Rebuz Kidz pressrum och även på Presskontakt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0